Vagtcentral

RMG C3

Understøtter data og informationer, der kommer ind via disponeringssystemer, og gennem opsætning løse opgaver automatisk.

Når der er brug for import og eksport af data til og fra andre systemer og til at få data vist på en let og intuitiv måde.

Kan opsættes, så oversigt vises på storskærm og endda vises med ”Breaking News”, når det er nødvendigt for at skabe særlig opmærksomhed.

Kan bestå af
Service Management Hændelser

Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.

  • Effektiv sagsbehandling, der er let og overskuelig.
  • Sikrer de forskellige arbejdsgange og processer, som du finder nødvendige.
  • Oplysninger skal kun tastes én gang på hver enkelt sag.
  • Håndtering kan varetages af forskellige afdelinger – alt efter behovet for information og handlinger.
  • Et centralt overblik og gode værktøjer til at håndtere de indtastede informationer.
GIS KORT

Prædefinerede geokodede adresser giver hurtig tilgang til at definere områder og tilføje egne data.

  • Mulighed for opkobling til beredskabets grunddatamodel.
  • Relevante data-lag kan udvælges til visning af fx værdiredningsplaner, kontaktlister, indsatsplaner m.v.
  • Mulighed for berigelse med egne data, fx placering af større værdier, billeder af nøglebokse, beredskabsplaner osv., som alle kan vælges til eller fra i visningen.
Konferencekald

Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.

Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.

  • Ideelt system til krisegrupper, direktioner og bestyrelser, hvor det er vigtigt, at de ansvarlige personer er informeret og involveret.
  • RMG C3 sikrer kontakt ved kontinuerligt at ringe på personernes telefoner, indtil der opnås kontakt – uanset hvor i verden personerne befinder sig.
  • Deltagerne sikres hurtig fælles forståelse af situationen og dermed fælles beslutningsgrundlag.
  • Med den automatiske log registreres mødet samt alle beslutninger taget i den forbindelse til dokumentation.
MASS COMMUNICATION

Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.

Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere. 

  • Skaber hurtigt kontakt, når det betyder mest.
  • Løser udfordringen med at udsende mange SMS eller mails i disse situationer og den efterfølgende behandling af de indkommende svar.
  • Svar håndteres på en intelligent måde således, at den videre behandling gøres nem og overskuelig.
  • Bestem selv, hvordan kommunikationen skal foregå – én- eller tovejskommunikation - med eller uden respons på den udsendte information.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.