Flyselskaber og lufthavne

Krisestyring og incident management software

Alle størrelser og opsætninger

Både små og store flyselskaber bliver udsat for kriser og andre hændelser, der gerne skal håndteres så målrettet og enkelt som muligt. Vi skræddersyr systemet, så det passer til jeres behov.

Servicerer bredt og forskelligt

I kan bruge os til incident reporting, dvs. indberetning af kriser og hændelser i et lukket forum, med dertilhørende konferencekald og massekommunikation. Et dashboard hækler de anbefalede moduler sammen og giver ledelsen overblik og beslutningsstøtte. I kan sætte kontroller op, der passer til de forskellige typer af incidents med mulighed for ad hoc-tilføjelser og fjernelse af opgaver, og I kan niveaudele adgangen, så nogle ingen adgang har, andre blot har læseadgang, mens andre igen kan administrere incidents og/eller opgaver.

Vores system er af typen SaaS, som på godt dansk betyder, at vi står for hostingen, og at I kan tilvælge præcis de moduler, der giver mening for jer. Vi hjælper jer selvfølgelig godt i gang med opsætning og implementering.

Integration med andre systemer

Vi gør en dyd ud af at kunne integrere bedst muligt med andre systemer, som eksempelvis vores massekommunikation, der kan både afsende kommunikation og efterfølgende modtage respons og vise strukturerede svar i systemet. Vi har også integration op mod offentlige styrelser, serviceleverandører m.m.

SaaS: Software as a Service

Gennem et abonnement på software slipper man for server- og klient-administration. Ofte, som i vores tilfælde, så tilgår I blot data og software gennem en browser, og I kan udvælge separate moduler, der passer til jeres behov.

Krisestyring

Bevar overblikket, følg op på udviklingen og kommunikér

MANAGEMENT DASHBOARD

Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation. 

  • Fuldt overblik over hændelsen på ét skærmbillede.
  • Mulighed for flere niveauer af dashboard på samme skærm.
  • Med RMG C3 Management Dashboard får I et større overblik over hændelserne og dermed hjælp til at sikre driften.
  • Giver ledelsen det fulde overblik, så de har det rigtige beslutningsgrundlag.

MASS COMMUNICATION

Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.

Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere. 

  • Skaber hurtigt kontakt, når det betyder mest.
  • Løser udfordringen med at udsende mange SMS eller mails i disse situationer og den efterfølgende behandling af de indkommende svar.
  • Svar håndteres på en intelligent måde således, at den videre behandling gøres nem og overskuelig.
  • Bestem selv, hvordan kommunikationen skal foregå – én- eller tovejskommunikation - med eller uden respons på den udsendte information.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.

Konferencekald

Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.

Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.

  • Ideelt system til krisegrupper, direktioner og bestyrelser, hvor det er vigtigt, at de ansvarlige personer er informeret og involveret.
  • RMG C3 sikrer kontakt ved kontinuerligt at ringe på personernes telefoner, indtil der opnås kontakt – uanset hvor i verden personerne befinder sig.
  • Deltagerne sikres hurtig fælles forståelse af situationen og dermed fælles beslutningsgrundlag.
  • Med den automatiske log registreres mødet samt alle beslutninger taget i den forbindelse til dokumentation.