Medarbejdere i udlandet

RMG C3

Du har medarbejdere, der arbejder i udlandet - enten som fast allokeret, midlertidigt på kunde- eller servicebesøg. Du vil kunne leve op til jeres ”Duty of Care”, når der i de pågældende lande sker en forværring af det politiske miljø, der sker ulykker eller andre hændelser.

Kan bestå af
PROOF OF LIFE

Når det at få kontakt pludselig betyder alt.

RMG C3 Proof of Life (POL) er det ideelle system til risk managers og krisegrupper i situationer, hvor det er vigtigt at få livstegn fra medarbejdere.

  • POL er logget - se tidslinjen, hvem der har svaret og hvornår.
  • RMG C3 Proof of Life bruger alle tilgængelige platforme for medarbejderne - hvilket sikrer en stor sandsynlighed for kontakt.
  • Medarbejderen modtager beskeden om POL på alle sine enheder - og bruger simpelthen svarmetoden, der fungerer bedst i landet, som medarbejderen befinder sig i.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret rundt om i verden til at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.

MANAGEMENT DASHBOARD

Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation. 

  • Fuldt overblik over hændelsen på ét skærmbillede.
  • Mulighed for flere niveauer af dashboard på samme skærm.
  • Med RMG C3 Management Dashboard får I et større overblik over hændelserne og dermed hjælp til at sikre driften.
  • Giver ledelsen det fulde overblik, så de har det rigtige beslutningsgrundlag.
Service Management Hændelser

Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.

  • Effektiv sagsbehandling, der er let og overskuelig.
  • Sikrer de forskellige arbejdsgange og processer, som du finder nødvendige.
  • Oplysninger skal kun tastes én gang på hver enkelt sag.
  • Håndtering kan varetages af forskellige afdelinger – alt efter behovet for information og handlinger.
  • Et centralt overblik og gode værktøjer til at håndtere de indtastede informationer.
MASS COMMUNICATION

Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.

Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere. 

  • Skaber hurtigt kontakt, når det betyder mest.
  • Løser udfordringen med at udsende mange SMS eller mails i disse situationer og den efterfølgende behandling af de indkommende svar.
  • Svar håndteres på en intelligent måde således, at den videre behandling gøres nem og overskuelig.
  • Bestem selv, hvordan kommunikationen skal foregå – én- eller tovejskommunikation - med eller uden respons på den udsendte information.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.