Daglig drift

RMG C3

Når I har behov for en enkel registrering af elementer af den daglige drift samt sikre styring og dokumentation.

Der kan tillige være behov for, at alle de relevante funktioner i administrationen altid er opdateret inden for specifikke områder af driften og via hændelsesmonitorering medvirker til optimering og kvalitetssikring af driften.

Behovet kunne også bestå i planlægning og udførelse af vedligeholdelsesopgaver. Eftersyn af maskiner og tekniske hjælpemidler eller almindelig orden og ryddelighed. Det kan være, man ønsker funktionen varetaget af en tredjepart eller af de enkelte medarbejdere.

Kan bestå af
INTERAKTIV VISNING

Ved interaktive visninger har brugeren mulighed for at interagere direkte med grafikken. som fx ”klik-og-læs” eller ”roll-over” funktioner.

Interaktionen åbner for nye muligheder for hurtigt at finde den information, som man har behov for, eller hvor information skal afgives.

Brugere af interaktive dashboard behøver ikke at klikke gennem systemet for at finde en bestemt registrering. De kan i stedet finde oplysningen direkte fra dashboard’et. Interaktive grafiske fremstillinger er en stor hjælp, når komplekse emner skal gøres forståelige, ved at give både et overblik og nem mulighed for at gå ned i detaljen.

MANAGEMENT DASHBOARD

Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation. 

  • Fuldt overblik over hændelsen på ét skærmbillede.
  • Mulighed for flere niveauer af dashboard på samme skærm.
  • Med RMG C3 Management Dashboard får I et større overblik over hændelserne og dermed hjælp til at sikre driften.
  • Giver ledelsen det fulde overblik, så de har det rigtige beslutningsgrundlag.
Service Management Hændelser

Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.

  • Effektiv sagsbehandling, der er let og overskuelig.
  • Sikrer de forskellige arbejdsgange og processer, som du finder nødvendige.
  • Oplysninger skal kun tastes én gang på hver enkelt sag.
  • Håndtering kan varetages af forskellige afdelinger – alt efter behovet for information og handlinger.
  • Et centralt overblik og gode værktøjer til at håndtere de indtastede informationer.