Kommuner: Indberetning og overblik

Software til små og store kommuner med forskelligartede behov

Alle størrelser

Vi servicerer både små og store kommuner med vores skræddersyede software.

Servicerer bredt og forskelligt

Vi tilbyder software, som hjælper jer med så enkelt og simpelt som muligt at navigere i både krisetid og daglige opgaver ud fra jeres behov. Vores system er af typen SaaS, som på godt dansk betyder, at vi står for hostingen, og at I kan tilvælge præcis de moduler, der giver mening for jer. Vi hjælper jer selvfølgelig godt i gang med opsætning og implementering.

Skadessagsbehandling, administration og statistik til forebyggelse

I kan få hjælp til aktiv- og forsikringsstyring ift. tingskader og arbejdsskader, men også krænkelseshåndtering. Til både central og decentralt indrapportering. Eksterne parter kan om ønsket også få adgang til at adminstrere eller blot tilgå udvalgte områder. 

I har på centralt hold fuld adgang til jeres skadesdata og kan dermed bruge statistiske værktøjer til at blive klogere på jeres skader, udpege indsatsområder og identificere udsatte steder. I har også mulighed for at få skaderne vist på et kort for bedre at kunne forebygge skader i fremtiden.

Krisestyring med samarbejde på tværs

Når krisen rammer gælder det om at være parat med det rigtige værktøj. Vi tilbyder enkel krisestyring, der giver et samlet overblik, og som kan bruges til større og mindre hændelser, med mulighed for relevante kontroller og tjeklister ift. den enkelte hændelse. Til indrapportering fra marken med computer, smartphone eller tablet - tilpasset det enkelte device - med mulighed for intelligent tovejskommunikation over flere kanaler.

Integration med andre systemer

Vi gør en dyd ud af at kunne integrere bedst muligt med andre systemer, så fx i forbindelse med arbejdsskader kan vi tilbyde nem integration med EASY, og vi kan sende både kommunikation ud og modtage det i systemet til eksterne former, såsom mails og SMS'er.

SaaS: Software as a Service

Gennem et abonnement på software slipper man for server- og klient-administration. Ofte, som i vores tilfælde, så tilgår I blot data og software gennem en browser, og I kan udvælge separate moduler, der passer til jeres behov.

Krisestyring

Bevar overblikket, følg op på udviklingen og kommunikér

MANAGEMENT DASHBOARD

Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation. 

  • Fuldt overblik over hændelsen på ét skærmbillede.
  • Mulighed for flere niveauer af dashboard på samme skærm.
  • Med RMG C3 Management Dashboard får I et større overblik over hændelserne og dermed hjælp til at sikre driften.
  • Giver ledelsen det fulde overblik, så de har det rigtige beslutningsgrundlag.

MASS COMMUNICATION

Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.

Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere. 

  • Skaber hurtigt kontakt, når det betyder mest.
  • Løser udfordringen med at udsende mange SMS eller mails i disse situationer og den efterfølgende behandling af de indkommende svar.
  • Svar håndteres på en intelligent måde således, at den videre behandling gøres nem og overskuelig.
  • Bestem selv, hvordan kommunikationen skal foregå – én- eller tovejskommunikation - med eller uden respons på den udsendte information.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.

Konferencekald

Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.

Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.

  • Ideelt system til krisegrupper, direktioner og bestyrelser, hvor det er vigtigt, at de ansvarlige personer er informeret og involveret.
  • RMG C3 sikrer kontakt ved kontinuerligt at ringe på personernes telefoner, indtil der opnås kontakt – uanset hvor i verden personerne befinder sig.
  • Deltagerne sikres hurtig fælles forståelse af situationen og dermed fælles beslutningsgrundlag.
  • Med den automatiske log registreres mødet samt alle beslutninger taget i den forbindelse til dokumentation.

Tingskader, arbejdsskader og krænkelser

Indrapportering, administration og forebyggelse

FORSIKRING & ARBEJDSSKADER

Hurtig, let og enkel måde at administrere forsikringsskader og/eller arbejdsskader.

  • Enkel og logisk opbygning – og kan tilpasses efter dine ønsker.
  • Rollestyret adgang og håndtering af brugere på forskellige niveauer – både interne og eksterne.
  • Du får en effektiv sagsbehandling, der på en let og overskuelig måde, sikrer dig de forskellige arbejdsgange og processer, som du finder nødvendige.
  • Oplysninger skal kun tastes én gang på hver enkelt sag, håndtering kan varetages af forskellige afdelinger – med forskellige behov for information og handlinger, i forhold til den enkelte skade eller hændelse.
Voldshændelser & Krænkelser

Giver mulighed for registrering af krænkelser, voldshandlinger - både verbalt og fysisk - eller interne hændelser.

  • Registrering af chikaner, trusler og andre hændelser på skoleområdet. Mulighed for registrering af fastholdelse.
  • Registrering af hændelser på plejeområdet, handicapområdet, psykiatrien m.fl.
  • Registrering af hændelser på andre interne områder, hvor der ønskes overblik.

ForsikringsGIS

Målret indsatsen og forebyg bedre med ForsikringsGIS.

Identificér udsatte områder. Hvor foregår der mest hærværk? Hvilke steder registreres flest køretøjsskader? Hvor forekommer de mest omkostningstunge skader?

På det dynamiske kort kan I sammen med skaderne få vist placering af skoler, plejehjem, alarmcentraler m.m., kontaktinformationer og indsatsplaner for de forskellige lokationer. Samt placering af tv-overvågning og andre anlæg.

Forsikringsskaderne anmeldes i RMG C3. Ved tilføjelse af ForsikringsGIS får I et geografisk overblik over de lokationer, der fylder mest i skadesbilledet, og dermed får den centrale ledelse det optimale beslutningsgrundlag for, hvor det er vigtigst at sætte ind.

Med kortvisningsmodulet kan I vælge data-lag til og fra, så fx hærværk kan separeres fra bilskader, og I kan klikke direkte videre til den enkelte anmeldelse eller de tilknyttede kontaktinformationer, indsatsplaner m.m. Alarm- og vagtpatruljer kan få vist tegninger, nødvendige kontaktoplysninger osv., hvilket vil gøre deres indsats mere effektiv.

Med det geografiske overblik samles tingskader, lokationer og yderligere information på samme kort. Hermed får I et velfunderet beslutningsgrundlag for fremtidige forebyggende indsatser, såsom opsætning af kameraer og alarmer, yderligere SSP-samarbejde, patruljering og andre tiltag.